Administratief Beheer VvE

Er wordt onderscheid gemaakt tussen administratief-, financieel- en technisch beheer. Administratief beheer richt zich voornamelijk op de organisatie van de Vereniging van Eigenaars. Dat varieert van het actualiseren van het ledenbestand tot het verzorgen van een informatiebalie voor de leden van de Vereniging van Eigenaars.

Werkzaamheden administratief beheer VvE

  • Organiseren en bijwonen van de ledenvergaderingen.
  • Het notuleren van de ledenvergaderingen.
  • Verzorgen van de correspondentie van de VvE.
  • Correspondentie met notariskantoren bij overdrachten van appartementsrechten.
  • Zorgdragen voor archivering van alle stukken van de VvE.
  • Voor iedere eigenaar toegang tot ons InfoNet: uw VvE een eigen digitaal-dossier op onze website.

Ook uw Vereniging van Eigenaars kunnen wij diverse vve beheer diensten aanbieden, te weten:

Hier staan wij voor

  • Korte lijnen
  • Persoonlijk contact
  • Mogelijkheid tot meedelen in diverse door ons gesloten raamcontracten (financieel voordeel voor uw VvE)
  • Voor elk lid toegang tot het digitale archief van de VvE via ons InfoNet
  • Kennis van zaken op bestuurlijk, (financieel-) administratief en technisch gebied (alle medewerkers HBO niveau)
  • Vanuit ons zusterbedrijf, J. Bakker Assurantiën, speciale kennis van verzekeringen (WFT vergunningen)
  • Geheel onafhankelijk m.b.t. uitvoerende partijen
  • Meer dan 40 jaar ervaring in de branche
  • Aangesloten bij VGM.nl (Vastgoed Management Nederland)

Wij stemmen graag in een persoonlijk gesprek met u de diverse mogelijkheden op uw wensen af. Na dit gesprek kunnen wij e.e.a. in een offerte aan u voorleggen.

Wij zijn binnen de volgende plaatsen actief: Wageningen, Bennekom, Ede,Veenendaal, Rhenen, Renkum, Doorwerth, Oosterbeek, HeelsumHuissen en Arnhem.

Wilt u meer informatie neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.